Skip to content

Breath Boost

Om du ändrar ditt sätt att andas kan det påverka stora delar av din hälsa.

Everywhere Yoga_Logo_RGB-11

Hur mår du?

 

  • Sover du oroligt eller har svårt att somna?
  • Är du ofta tom på energi eller känner dig låg?
  • Känns det som att hjärnan alltid är igång?
  • Har du smärta och värk i kroppen?
  • Är du ofta täppt i näsan eller har hosta?
  • Har du svårt att koncentrera dig längre stunder?
lov

Detta kan hända när
du förbättrar din andning

Bättre sömn. Att andas genom näsan ger mer djupsömn.

Mer energi. Genom att kroppen använder syret bättre.

Bättre koncentration. Hjärnan vil ha mycket syre för att fungera.

Starkare hjärta. Rytmisk andning gör hjärtat mer robust.

Upplevd mindre smärta. Med medveten andning slappnar du av lättare.

Mindre oro. Låg och långsam andning gör dig lugnare

Nyfiken?

Just nu finns inga nya tillfällen planerade för Breath Boost. Om du är intresserad av att vara med framöver är du välkommen att höra av dig.

hur hjälper healing

Mot bättre hälsa under 28 dagar

  • På bokadirekt.se hittar du tider för när ett 28-dagarsprogram startar (klicka på knappen längst ner). När du bokar anger du vad du vill ha hjälp med och vad ditt mål är med programmet.

  • TÄNK PÅ ATT anmäla dig senast 5 dagar innan eftersom du kommer att få material hemskickat till dig.

  • Vi ses hela gruppen för ett uppstartsmöte på Zoom, där vi under 60 minuter går igenom upplägget. Innan mötet har du fått hem allt material så att vi kan testa under mötet.

  • Du startar igång dina 28 dagar och jag coachar dig individuellt under vägen via mejl eller Messenger. Vi kan också höras via telefon om det passar dig bättre.

  • Under dessa 28 dagar gör du uppgifter varje dag och skickar sedan in ditt resultat, inför det kommande avslutande mötet.

  • Efter de 28 dagarna har vi ett avslutande 30-minutersmöte i gruppen via Zoom där jag redovisar resultatet på gruppnivå och du har chans att ställa frågor.

Lär känna ditt andetag

Välkommen att testa några andningsövningar, pranayamas, om du vill träna på att använda ditt andetag på ett medvetet sätt och låta det hjälpa dig i din vardag.

 

healing i sätila

Hur långt tid tar det
och vad kan jag förvänta mig?

 

Om du rör dig en del i arbetet eller på din fritid behöver du inte lägga någon extra tid utan ta med andningsträningen som en del i vardagen. Det är svårt att säga hur mycket tid det tar att bli medveten om sin andning. Hur mycket energi du kan lägga på detta beror förstås på din livssituation och vad du vill få ut.

Vad du kan förvänta dig att få ut beror på hur din andning ser ut idag och vad du har för utmaningar med din hälsa. Så vilka förbättringarna som kommer är väldigt individuellt. Vissa får rent allmänt en bättre vardagsandning, medan andra får väldigt konkreta förändringar.

Everywhere news

Se till att ha koll på allt som händer i studion.

Vi hoppas kunna bjuda in dig djupare i yogans magiska värld genom nyhetsbrevet där du kommer kunna läsa om allt som händer hos oss och få inbjudningar till kurser, events och workshops. 

Du kan avregistrera dig från utskicken när du vill.

Vi hörs!